dinsdag 22 mei 2012

Dianne gaat naar Kazachstan

Hoe moet je een keuze maken uit dat enorme reisaanbod? Deze reizigster is het gelukt;-) Ze vertrekt deze zomer naar Oekraine, Rusland en Kazachstan.


Dianne bij de Plitvice meren in Kroatië

"De reden dat ik deze reis geboekt heb was heel voor de hand liggend: een vriend die reisleider is bij Avanta, zorgt uiteraard voor vreemde landen als vakantiebestemming:)
Ik vond het dus in de eerste plaats gewoon gezellig om met hem mee te gaan tijdens deze reis.

Vorig jaar ben ik voor het eerst mee geweest met Avanta en dat beviel goed: ik had nog nooit zo’n ontspannen vakantie gehad! En die rust zal ik dit jaar wel weer tegemoet rijden aangezien Kazachstan een enorm uitgestrekt land is met maar weinig inwoners. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.

En het is natuurlijk altijd leuk om verbaasde gezichten te zien als je aan mensen vertelt dat je naar Rusland en Kazachstan op vakantie gaat: niet de meest doorsnee vakantielanden... En verder is er natuurlijk het grote cultuurverschil, ik ben erg benieuwd of Russen echt zo ‘anders’ zijn als ik weleens heb gehoord.

Nog een paar weken wachten om te weten te komen hoe het zal zijn in deze, voor mij onbekende landen!"

De komende weken laten we af en toe een reiziger aan het woord over zijn/haar motivatie om voor die ene reis te kiezen. Wie weet helpt het jou ook om tot een beslissing te komen!

Dianne met een aantal reisgenoten bij een typisch Bosnisch restaurantje in Sarajevo

Ps: De reis naar Kazachstan en Rusland is inmiddels volgeboekt. We zouden je graag een goede vergelijkbare optie geven, maar deze reis is zo uniek dat dat eigenlijk niet kan. We hebben wel nog een andere prachtige reis die door het westen van Rusland gaat dus wellicht is dat iets voor je. 
En volgend jaar hopen we de reis naar Kazachstan weer in ons aanbod op te nemen dus zorg dat je er dan op tijd bij bent;-)

Geen opmerkingen: